Tjoho!

Igår va vi på dop, fy vad tråkigt, ångrar verkligen inte att vi inte ska döpa Leo.
Nu menar jag inte att det är fel att döpa sitt barn, men jag kan inte förstå varför man vill stå där med en präst och lyssna på en massa skitsnack om gud.
Hur många som döper sitt barn tror ens på Gud???

Jaja nu är vi hemma igen iaf, väntar spännt på besked om vi får byta lägenhet!!!

På torsdag ska vi köpa en gåstol till Leo som vi hittat på blocket, han ska även få en bumbo stol.
Då har han nog allt han behöver, fast det är ju alltid kul med nya leksaker.

På fredag kommer min mormor, hennes syster och min morfar på middag, då blir det bröllopskyckling, enkelt och gott!
På söndag kommer Emma och Ove på middag, då blir det Fonue, lite mer komplicerat men ack så gott!

Leo har precis ätit en portion gröt, en smakportion potatis och palsternacka och lite katrinplommon puré så att han får lite hjälp att trycka ut allt sen :)

Ne nu ska jag busa med min gofis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0