Lite att göra för en gångs skull!!

Här kommer lite bilder på min söta kille som redan hunnit bli 4,5 månad gammal!!




Jag sitter här och har väntat på att några ska komma på besök i typ en timme nu...
Alltså dom sa att dom skulle komma så jag gjorde kaffe och plockade undan lite, men dom kommer tydligen inte.
Jag dricker ju inte kaffe så jag får väl hälla ut det då.

Väntar på att min vän ska höra av sig, hon mår lite dåligt så jag hoppas att hon vill träffas och snacka lite så kanske jag kan hjälpa henne eller iaf lyssna hur hon resonerar och ge lite råd.

Jaja det blev några inlägg idag, får se om jag hinner med ett till lite senare kanske.

XoXoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0