Länge sen...

Länge sen det blev riktigt bloggat!!

Jonas och Leo är ute och går så då passar jag på att skriva lite.

Ja, vad har vi gjort sen sist, vi har ju varit sjuka och trötta men nu är vi ganska friska iaf och tröttheten är nog densamma :)
Vi har shoppat sommarkläder till Leo, haft snabb besök av mormor och morfar, gått på stan med gammelmormor, gått runt frösöberget med Helena, vi har promenerat mycke, bytt barnvagn (fast vi får nog byta igen), blivit jätte duktig på att äta gröt, potatisen är inte lika populär.

Leo har fått en ny sängmobil av sin gammelmormor, sååååå fin (jag tror att jag gillar den mer än Leo)

Det gick inte att lägga in bilder nu (?) så jag får prova senare

Nu ska jag laga mat och framkalla lite bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0