Lägenhetsbyte

Vi har nyss varit och kollat på en 3:a på Fritzhemsgatan som vi vill byta till oss, och dom vill byta med oss så nu är det upp till hyresvärdarna...

Jätte mysig, trä golv, diskmaskin, badkar, balkong, ljus och fin! Jag hoppas!!!!!!!!
Får se på måndag vad dom säger!

Idag har jag och Leo varit en sväng på stan med Helena och Indra, sen åkte vi till barnenshus och klagade på Helenas barnvagn, köpte skedar och en tallrik till Leo.

Nu är Jonas och Leo ute på en promenad, jag ska slappa en stund i soffan medans jag kan!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: helena

haha ja du vi kan det där med att klaga på barnenshus ;-) undra om dom börjar bli less :P
HOPPAS ni får lägenheten nu då!! så vi får bo närmare varann *ler* Ha en mysig kväll.. hörs imåra! kram

2008-05-09 @ 21:23:07
URL: http://minallesegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0