Toa renovering!

Tjoho. Nu är vi i Åre, dom har ju börjat renovera vårt badrum så vi fick fly hemmet.

I Torsdags va vi och hälsade på Frida & Eyla, kollade hur dom bor och klippte mig.
Sen åkte vi till Åre på em och stannade hos mina föräldrar i stugan på middag.
Leo åt välling för första ggn, han protesterade inte så jag antar att han gillade det.
På måndag tänkte jag prova ge han potatis för första gången.

Igår va vi och hälsade på min kusin och hennes son, Leo fick låna lite kläder, en gungande babysitter och en hoppgunga. Han provade hoppgungan och han verkade gilla den, fast det blev inte så många hopp :)
Men han har blivit riktigt duktig på att stå nu och så tycker han att det är jätte kul!

Vi ska tillbaka till stan tisdag-torsdag för Jonas ska på kurs och jag vill inte va själv med Leo här så vi följer med.
Vi får väl kissa i en hink eller nåt :)

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0