Lite blogg och lite bilder!

Som ni kanske vet så har Leo varit sjuk i några veckor, vilket har medfört att han blivit lite grinig och gått tillbaka till gamla dåliga sov vanor.
Han skriver sig själv till söms varje natt och vaknar ungefär var 2an var 3e timme hela natten och ska kliva upp kl 5.

Detta resulterar i att vi är super trötta och har inte tid med så mycke annat än Leo just nu.

+ att lägenheten ser ut som ett bombnedslag eftersom att dom håller på att renovera fortfarande.

Men jag kommer blogga mer så fort vi har fått tillbaka våra sovrutiner och en gladare Leo.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jo de förstår jag också att hon/du inte kan blogga just nu när han är sjuk! De var inte så jag menade i förra inlägget!! :/

2008-04-28 @ 21:50:09
URL: http://glitterfia.blogg.se
Postat av: helena

Åh jag längtar tills vi får kika på badrummet =) spännande!!

2008-04-28 @ 23:01:59
URL: http://minallesegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0