Ikea

I måndags va vi på Ikea hela dan, vi handlade möblerna först sen träffade vi min faster på lunch så gick vi in och handlade små sakerna efter det.
Leo va hos Emma hela dagen, han va jätte snäll och Emma är så duktig, jag va inte orolig en sekund!
Vi va hemma vid 18 tiden nångång, då började vi skruva ihop alla möbler så hämtade jag Leo kl 20.

Han har börjat äta så konstigt, igår åt han ingenting på natten, men han vaknade som vanligt och skrek.
Sen på dan så kunde det gå 7-8 h innan han åt igen, hm dom e konstiga dom små. man önskar att man kunde förstå hur dom tänker.

Idag ska vi fika med föräldragruppen igen. Jonas ska på sitt nya jobb och skriva papper.
Imorn åker vi till Åre i nån vecka, dom ska ju börja med vårat badrum på Fredag så vi är utan dusch och toa i några veckor framöver, ingen aning om vart vi ska bo, vill ju inte bo i Åre i hur länge som helst, sen börjar ju Jonas jobba snart så vi kan inte bo i Åre hela tiden. Nån som har plats för tre stycken hemlösa??

Nu ska jag väcka Jonas så vi kan göra oss iordning för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0